Subject: Rakvere Haigla kirurgia palatiosakonna ja endoskoopia projektiga seotud märkused
From: "Alli Alas" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Aug 2025 12:08:24 +0300

Tere,

Palun selgitustaotlus registreerida.

Lugupidamisega,

Alli Alas

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Ida regionaalosakond

Lääne-Virumaa esindus

tel: 59821740

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 25. august 2025 09:54
Adressaat: Marju Tõldsepp <[email-masked]>; Alli Alas 
<[email-masked]>
Koopia: Kristi Torm <[email-masked]>
Teema: Re: Rakvere Haigla kirurgia palatiosakonna ja endoskoopia projektiga 
seotud märkused

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Alli,

Arvestades, et Marju viibib puhkusel, edastan allpool oleva kirja Teile.

Loodan, et leiate võimaluse seisukoha võtmiseks.

kirde projekt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >:

Tere Marju,

Olete 11.08.2025 esitanud Rakvere Haigla kirurgia palatiosakonna ja 
endoskoopia projektiga seotud märkused.

Enne täiendatud projekti EHR-i uuesti esitamist soovin pidada nõu mõningate 
märkuste osas. Enamik märkusi on meile arusaadavad ning parandame need ära.

Ventilatsiooniga seotud märkuste kohta soovime aga anda eraldi selgitusi. 
Meie seisukohad oleme toonud lisatud failis.

Kas Teil on võimalik meie vastustega tutvuda ning anda oma seisukoht enne, 
kui hakkame täiendatud projekti EHR-i uuesti esitama?

Lugupidamisega,

Maksim Iljin

KIRDE PROJEKT OÜ

Narva mnt.11-16, Olgina alevik, Narva-Jõesuu linn

tel.+372 55503544

e-post:[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <mailto:[email-masked]>